Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


مجید یحیایی آهنگ عادت

  • دسته بندی:<-CategoryName->

آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و آرام از مجید یحیایی به اسم عادت

 

مجید یحیایی آهنگ عادت


 

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:مجید یحیایی آهنگ عادت,
  • پویا بیاتی آهنگ جبران

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    آهنگ جدید و فوق العاده زیبا از پویا بیاتی به اسم جبران

    ترانه سرا: اصغر عظیمی مهر | ملودی : پویا بیاتی | تنظیم: فریبرز خاتمی

    پویا بیاتی آهنگ جبران


     

     

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:پویا بیاتی آهنگ جبران,
  • اطلاعات کامل درباره بیماری های انتقالی از راه ارتباط جنسی

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    به علت خجالت کشیدن و شرم آور بودن معمول در اجتماع ما ،سطح معلومات عمومی در باره  بیماری‌های جنسی مخصوصا در بین  جوانان که دسته خطرناکی به حساب می آیند کم است،ولی  باید با در نظر گرفتن همه جوانب  اخلاقی ودینی  آموزش‌های لازم و هشدارهای واجب را د سطح همگانی بیان  کرد. این دسته از مطالب هم، فقط آگاهی هایی  هستند برای جوانان ووالدین.
    باکتری‌هایی که اگر درمان نشوند منجر به نازایی می‌شوند

    انواع و اقسام ویروس‌ها، باکتری‌ها و انگل‌ها می‌توانند از طریق تماس جنسی از فردی به فرد دیگر منتقل شوند. متاسفانه برای انواع بیماری‌های مقاربتی ویروسی مثل هپاتیت، هرپس، HPV و … درمان‌های ضدویروسی خیلی مشخص و موثری وجود ندارد اما عفونت‌های باکتریایی درمان‌شان آسان‌تر است البته به شرطی که به موقع تشخیص داده شوند. درکل شایع‌ترین بیماری‌های آمیزشی انواع باکتریال آن هستند. از شایع‌ترین بیماری‌های باکتریال نیز می‌توان به گنوکوک (عامل سوزاک) و کلامیدیا اشاره کرد. این بیماری‌ها علائم زیادی ایجاد نمی‌کنند. درنتیجه فرد ممکن است مبتلا شود اما متوجه آن نشود. علائم آنها معمولا به صورت ترشح خفیف، سوزش ناحیه تناسلی و دردهای لگنی است که اگر زود تشخیص داده شوند به راحتی با استفاده از آنتی‌بیوتیک‌های معمولی قابل درمان هستند. موضوع مهم در مورد این دو بیماری ایجاد عفونت رحمی است که در خانم‌های جوان باعث نازایی می‌شود. در واقع چون علامت‌های پر سر و صدایی ندارند ممکن است اصلا فرد متوجه آن نشود و برای درمان مراجعه نکند. درنتیجه این میکروب‌ها می‌توانند به تدریج از نواحی پایین‌تر به نواحی بالا یعنی به رحم و لوله‌های رحمی انتقال پیدا کنند و منجر به چسبندگی و نازایی شوند. پس تشخیص به موقع این دو بیماری اهمیت زیادی دارد.

    سیفلیس هنوز شایع است!

    بیماری سیفلیس که نامی نسبتا آشنا دارد از دیگر عفونت‌های باکتریال جدی دیگر است که می‌تواند از راه ارتباط جنسی منتقل شود. در واقع سیفلیس برخلاف تصور بعضی‌ها اصلا ریشه کن نشده و هنوز خیلی شایع است. بیشتر افراد تعجب می‌کنند وقتی به آنها می‌گوییم خطر ابتلا به سیفلیس زیاد است چراکه فکر می‌کنند این بیماری دیگر وجود ندارد. در گذشته که آنتی‌بیوتیک‌ها محدودتر بودند سیفلیس هم خیلی شایع‌تر بود. خوشبختانه میکروب سیفلیس نسبت به آنتی‌بیوتیک خیلی حساس است و درمان اصلی آن پنی‌سیلین است. سیفلیس کاملا قابل درمان است اما اگر فرد مبتلا، متوجه آن نشود می‌تواند بسیار خطرناک باشد. این بیماری ممکن است خود را در مراحل اولیه نشان ندهد و فقط به صورت یک جوش کوچک دیده شود اما مراحل دوم و سوم آن بسیار خطرناکند و مرحله سوم می‌تواند کشنده باشد. طوری که در سیستم عصبی مرکزی، مغز، مفاصل و… عوارض شدید ایجاد می‌کند. از سایر بیماری‌های مقاربتی باکتریال می‌توان به شانکروئید اشاره کرد که باعث ایجاد زخم‌های مزمن ناحیه تناسلی می‌شود. خوشبختانه این بیماری اگر تشخیص داده شود با آنتی‌بیوتیک‌های مختلف قابل درمان است.

    این ویروس سرطان‌زاست، هم برای آقایان هم خانم‌ها!

    یکی دیگر از ویروس‌های جدی و شایع به خصوص در افرادی که تعداد دفعات تماس و تعداد شریک‌های جنسی‌شان زیاد است، ویروس زگیل تناسلی یا HPV است. افراد زیادی به این ویروس مبتلا هستند اما ممکن است علائم کلینیکی یا ضایعه پوستی مشخصی نداشته باشند. در نتیجه این ویروس خیلی راحت از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود. ممکن است این بیماری به صورت یک زگیل تناسلی معمولی تظاهر کند که از طرق مختلف از جمله سوزاندن، فریز کردن و… قابل درمان است اما متاسفانه در درازمدت می‌تواند بسیار خطرناک باشد. بعضی از انواع این ویروس در خانم‌ها خطر ابتلا به سرطان‌های گردنه رحم را به شدت بالا می‌برد طوری که تا به حال به عنوان شایع‌ترین و مهم‌ترین علت سرطان گردنه رحم شناخته شده است. این ویروس نه تنها در خانم‌ها بلکه در آقایان نیز می‌تواند منجر به انواع سرطان‌های دستگاه تناسلی شود. برای همین باید در مورد درمان و اقدامات پیشگیری اقدامات لازم را انجام داد.

    تبخال تناسلی درمان قطعی ندارد

    ویروس مهم و شایع دیگری که می‌تواند از طریق تماس جنسی منتقل شود «هرپس» یا همان ویروس تبخال است که باعث بیماری تبخال تناسلی می‌شود. علائم آن نیز مانند تبخال روی سایر اعضای بدن است. به این صورت که در ناحیه تناسلی یک جوش دردناک ایجاد می‌شود و معمولا یک هفته تا ۱۰ روز طول می‌کشد تا خود به خود بهبود یابد. این بیماری مانند تبخال لب درمان قطعی ندارد و اگر فرد یک بار به آن مبتلا شود بیماری هرچند وقت یک‌بار عود می‌کند. نکته مهم اینکه حتی وقتی فرد مبتلا تبخال ندارد هم می‌تواند ویروس را از طریق ترشحات تناسلی به فرد دیگر انتقال دهد. همچنین اگر خانمی مبتلا باشد و باردار شود این ویروس خیلی راحت به جنین منتقل می‌شود و عوارضی را در نوزاد ایجاد می‌کند. بیماری‌های تناسلی غیر از اینکه روی دستگاه تناسلی تاثیر می‌گذارند سیستم تولید مثل و باروری انسان را نیز مختل می‌کنند. لازم به ذکر است که ویروس ایدز و هپاتیت B نیز می‌توانند از مادر به جنین منتقل شوند.

    واکسن هپاتیت B فراموش نشود!

    از خانواده ویروس‌ها بعد از HIV که در صدر است، ویروس هپاتیت B هم می‌تواند از طریق تماس جنسی منتقل شود البته اگر فرد واکسن هپاتیت B نزده باشد. حتی اگر فرد مبتلا، علائم مربوطه از جمله زردی یا یرقان هم نداشته باشد می‌تواند ناقل این بیماری باشد. واکسن هپاتیت B در حال حاضر در ایران به صورت معمول برای همه کودکان زده می‌شود اما کسانی که بیشتر از ۲۲ سال دارند ممکن است در کودکی این واکسن را دریافت نکرده باشند بنابراین می‌توانند به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند و این واکسن را تزریق کنند. دیده شده که هپاتیت C و A نیز از طریق تماس جنسی می‌توانند منتقل شوند اما احتمالش خیلی کمتر از هپاتیت B است و خیلی به ندرت اتفاق می‌افتد.

    انگل‌ها هم می‌توانند باعث نازایی شوند

    «تریکوموناس واژینالیس» یا «تریکومونیازیس» نوعی انگل تک‌یاخته است که از طریق ترشحات تناسلی منتقل می‌شود. این انگل معمولا در آقایان علامتی ایجاد نمی‌کند اما در خانم‌ها می‌تواند باعث ترشحات شدید، دردهای لگنی و ناراحتی‌های دیگر شود و اگر درمان نشود می‌تواند منجر به عوارض درازمدت روی سیستم تولید مثل و نازایی شود. شپش عانه از دیگر انگل‌هایی است که می‌تواند از طریق ارتباط جنسی منتقل شود. به این صورت که اگر فرد روی موهای ناحیه تناسلی مبتلا به شپش باشد به راحتی می‌تواند آن را به فرد دیگر منتقل کند. گال یا جرب نیز نوعی عامل انگلی است و اگر فرد به این بیماری پوستی مبتلا شود می‌تواند با تماس جنسی آن را به فرد دیگر منتقل کند.

    منبع-برترینها

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:اطلاعات کامل درباره بیماری های انتقالی از راه ارتباط جنسی,
  • آیا رابطه جنسی به قلب فشار می اورد؟

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    در این بخش درباره ارتباط بین رابطه جنسی و بیماری قلبی صحبت می کنیم. آیا برای بیماران قلبی ارتباط زناشویی مضر است یا خیر

    انجمن قلب امریکا در بیانیه ای اعلام کرد که فعالیت جنسی برای بیماران قلبی ممنوع نیست…

    البته این انجمن هشدار داد که زنان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره روش های پیشگیری از بارداری و عوارض جانبی احتمالی بارداری، اطلاعات و آگاهی کامل را به دست آورند. همچنین مردان مبتلا به بیماری های قلبی باید درباره مصرف داروهای مربوط به اختلالات نعوظ که برای همه انواع بیماری های قلبی- عروقی مضر هستند، احتیاط نمایند.

    این بیانیه که شامل توصیه های متخصصان مختلف از جمله متخصص قلب، فیزیولوژی ورزشی و مشاوره جنسی بود، در ژانویه سال ۲۰۱۲ در مجله قلب امریکا به چاپ رسید.

    سرپرست این گروه مطالعاتی و استاد دانشکده پزشکی تگزاس اظهار کرد: فعالیت جنسی یکی از معیارهای اساسی در کیفیت زندگی مردان و زنان مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی و شریک جنسی آنها به شمار می رود، اما متاسفانه بحث و آموزش در این مورد بندرت در جلسات و مشاوره های بالینی بیماران انجام می شود.

    توجه به فعالیت جنسی بیمار قلبی یکی از نکات مهم در درمان اوست، زیرا کاهش عملکرد جنسی منجر به اضطراب و افسردگی بیمار می شود. واقعیت این است که فعالیت جنسی، آنچنان فشاری به قلب وارد نمی کند که منجر به بروز مشکل در بیماران قلبی گردد. بنابراین احتمال بروز حوادث قلبی- عروقی ناشی از رابطه جنسی، در بیماران بسیار پایین است.

    متخصصان معتقدند که برخی از بیماران باید فعالیت جنسی خود را تا زمانی که این روابط برای آنها ایمن و بی خطر تشخیص داده نشده، به تاخیر بیندازند. در برخی دیگر نیز می بایست نوع فعالیت جنسی تا زمانی که به وضعیت پایدار و ثابت نرسیده اند، تغییر کند.

    در بیانیه انجمن قلب امریکا، توصیه هایی در زمینه فعالیت جنسی بیماران قلبی ذکر شده است که عبارتند از:

    - بعد از تشخیص بیماری های قلبی- عروقی، پزشکان باید وضعیت بیمار را قبل از شروع مجدد فعالیت جنسی آنها، به طور کامل ارزیابی کنند.

    - توانبخشی قلبی و فعالیت فیزیکی منظم، خطر اختلالات قلبی- عروقی مربوط به فعالیت جنسی را در بیماران مبتلا به نارسایی قلبی یا حمله قلبی کاهش می دهد.

    - زنان مبتلا به بیماری قلبی- عروقی باید با توجه به وضعیت بیماری خود، درباره بارداری و همچنین انتخاب روش پیشگیری از آن آگاه شوند.

    - بیماران مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی شدید که هنگام فعالیت سبک و یا حتی استراحت نیز علایم بیماری را بروز می دهند، باید تا زمانی که درمان مناسب برای آنها انجام نگرفته و علایم بیماریشان کنترل نشده است، از برقراری رابطه جنسی اجتناب کنند.

    - در صورت مشاهده اختلال در عملکرد جنسی بیمار، باید مشخص شود که این مشکل به کدام یک از عوامل از جمله بیماری قلبی، عروقی، اضطراب و … مربوط می شود.

    - مصرف داروهایی که برای بهبود علایم قلبی- عروقی بیمار تجویز می شوند، نباید به دلیل نگرانی در مورد تاثیرآنها بر عملکرد جنسی بیمار، قطع شوند.

    - داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ معمولا برای مردان سالم، ایمن و بی خطر هستند. اما استفاده از این داروها برای بیمارانی که تحت درمان با نیترات برای بهبود درد قفسه سینه در بیماری شریان کرونری (انسداد شریان های خون رساننده به قلب) هستند، ممنوع می باشد همچنین باید از تجویز نیترات ها برای بیمارانی که در ۲۴ تا ۴۸ ساعت گذشته از داروهای برطرف کننده اختلالات نعوظ استفاده کرده اند، خودداری شود.

    - بهتر است زنان یائسه مبتلا به بیماری های قلبی- عروقی از استروژن موضعی یا واژینال برای درمان نزدیکی دردناک استفاده کنند.

    هدف این متخصصان این است که به بیماران قلبی اطمینان دهند درباره فعالیت جنسی خود نگران نباشند و با توجه به شرایط بیماریشان و با راهنمایی پزشک می توانند رابطه جنسی بی خطری داشته باشند. تنها در اختلالات قلبی حاد و شدید، فعالیت جنسی بیمار نیاز به احتیاط و مراقبت های خاص دارد.

    از آن جایی که رابطه جنسی با فعالیت جسمی همراه است، بیمار می تواند با در نظر گرفتن شرایط بیماری خود از فعالیت جنسی ایمن و بی خطر برخوردار بوده و نیازی به حذف رابطه جنسی نداشته باشد

    منبع-dr-manaf

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:آیا رابطه جنسی به قلب فشار می اورد؟,
  • غذاهای محرک جنسی

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    غذاهای محرک جنسی

     

    زمانیکه درباره تندرستی جنسی حرف می زنیم ، حرف مشکلات دیگری مانند اخلاق و رفتار و تفاهم زن وشوهر تا  مواد غذایی که بر سلامت کارکرد جنسی خانمهاو آقایان موثر است  دخالت دارد

    از آنچه بزرگان طب سنتی و متخصصان علوم غذایی گفته‌‌اند این‌گونه بر‌می‌آید که تاثیر برخی مواد غذایی، مهارکننده‌های قوای جنسی را کاهش می‌دهد و باعث افزایش میل جنسی می‌شود. برخی دیگر جریان خون سیستم تناسلی را افزایش می دهد و تعدادی به ترشح هورمون های شادی بخش کمک کرده و می تواند فرد را سرحال آورده و خوش خلق کند.البته به گفته حکما پاسخ به غذا در هر فردی با فرد دیگر تفاوت دارد و دلیل این تفاوت ها طبیعت یا مزاج مختلف افراد است. نکته دیگر آن که غذاهای محرک جنسی در همه جای دنیا یکسان نیست و در هر منطقه جغرافیایی مردم انواع خاصی از خوراکی ها را می شناسند که به نظر آنها چنین خاصیتی دارد.

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:غذاهای محرک جنسی,
  • درباره اشتباهات نادرست در شهوت مردان بیشتر بدانیم

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    در این بخش درباره اشتباهات نادرست دررابطه  با شوهوت آقایان بحث میکنیم که  بسیار جالب و خواندنی و مفید  است

    حرکات نادرست

    متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند». در این مطلب ۱۰ اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را  شرح داده ایم.

    ۱- آرایش بیش از حد

    مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث می شود در نهایت این جمله را از همسرتان بشنوید: «زیر این همه آرایش چرا پنهان شده ای؟» دکتر بالک می گوید ذات مردان چنین است که نوع طبیعی را بیشتر می پسندند. مزه خوب آنها را مجذوب خود خواهد کرد و بر عکس زیاده روی آنها را فراری خواهد داد.

    ۲- زمان بندی برای رابطه جنسی

    استفاده از پیام های شهوت ناک می تواند ضربان قلب شوهرتان را چند برابر کند؛ اما تعیین زمان برای معاشقه فشار زیادی بر وی اعمال خواهد نمود. دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های رادیویی در این خصوص می گوید: «پیام هایی مانند ((منتظرم تا بیای خونه)) یا ((بعد از کلاس یوگا مال تو هستم)) باعث قابل پیش بینی شدن معاشقه می شود؛ این امر می تواند هیجان مرد را نابود کند. اگرچه با زمان بندی ، وقت معاشقه بیشتری را خواهید داشت، اما بخاطر بسپارید که زمان دقیق را مرموز نگه دارید. سعی کنید متون و پیام هایتان کمتر دارای جزییات باشد، مثل: ((دنبال فرصتی هستم تا هرچه زودتر با تو باشم)) یا ((چطوره بچه رو بعضی وقتا بزاریم خونه مامانم؟))»

    ۳- خاموش کردن چراغ ها

    حتما دلیلی وجود دارد که مردان عاشق تماشای مسابقات فوتبال با کیفیت عالی هستند. به گفته دکتر گریر این مخلوقات، موجودات بسیار بصری محسوب می شوند و شیفته آن هستند که تا حد امکان هنگام معاشقه ببینند. اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تار می تواند این تصور را در مرد زندگی تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می کند. همین عدم اطمینان ، آواری می شود بر سر جولان مردانه وی در اتاق خواب. اگر در روشنایی راحت نیستید در اتاقی با نور اندک یا با چند عدد شمع معاشقه را انجام دهید.

    ۴- چنگ اندازی!

    آنچه که در فیلم ها بسیار اغوا کننده و تحریک آمیز به نظر می رسد می تواند علاوه بر ایجاد زخم، برای وی بسیار دردناک نیز باشد. دکتر پیر شوارتز متخصص روان شناسی در دانشگاه واشنگتن می گوید: «شهوت یک لحظه بخصوص می تواند سبب شود تا شریک جنسی تان را محکم در آغوش گرفته و بخواهید به عمق جان وی رخنه کنید؛ اما مراقب باشید که پوست وی را پاره نکنید. بجای چنگ زدن، نوک انگشتانتان را فشار دهید و تمام بدن وی را به آرامی لمس کنید. زمانی که وی در رابطه جنسی به درستی رفتار می کند، برای تشویق عشقتان وی را محکم تر در آغوش بفشارید».

    ۵- تظاهر به ارگاسم

    این حقیقت وجود دارد که برای زنان رسیدن به اوج لذت جنسی کار آسانی نیست. در واقع میانگین زمان ارگاسم زنان ۲۰ دقیقه است. و چه کسی همیشه این همه وقت در اختیار دارد؟ دکتر گریر می گوید: «بیشتر زنان فکر می کنند مجبورند برای اثبات مردانگی شریک جنسی شان ارضا شوند، اما مردان تظاهر در این مورد را تشخیص می دهند. اگر مردی احساس کند در صمیمی ترین لحظات به او دروغ می گویید، درباره ارزش وجودی خود دچار تردید می شود؛ پس به وی نشان دهید که چه زمانی شما را تحریک می کند اما اگر ارضا نشدید یک پایان سینمایی را شبیه سازی نکنید».

    ۶- بازی کردن نقش دوشیزه ضعیف و شکننده

    برخی از زنان فکر می کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می کند، اما بخاطر داشته باشید زیاده روی در این کار شما را فردی وابسته یا احمق جلوه خواهد داد. هیچ مردی نمی خواهد پرستار یک زن کودک صفت باشد. بنا به گفته دکتر بالک مردان، زنان باهوش تر را جذاب تر می یابند. در صورت نیاز به وی اجازه دهید تا در کارهای پیچیده یا تعمیر سینک ظرفشویی به شما کمک کند، زیرا مردان دوست دارند مشکلات را حل و فصل نمایند؛ اما اگر می توانید خودتان مشکلی را حل کنید، بهتر است دست به کار شوید.

    ۷- کارگردانی صحنه معاشقه

    بین جسور بودن و کنترل همه جانبه اتاق خواب تفاوت وجود دارد. دکتر شوارتز می گوید: «نباید کاری کنید که همسرتان احساس بی عرضگی نماید یا دائما بایدها و نبایدها وی را کنترل نمایید؛ کافی است تنها لحظه لذت بخش در معاشقه را به وی نشان دهید. در معاشقه رئیس مآبی نمره آن چنان بالایی ندارد. بجای حکمرانی بر حرکات وی، وقتی دارید از کارهای همسرتان لذت می برید لب به سخن بگشایید و یا یادآوری کنید که دفعات قبلی بخشی از بدنتان لذت وصف ناپذیری را تجربه کرده است. مردان ترجیح می دهند نواحی درست را خود کشف کنند نه اینکه به آنها بگویید کدام ناحیه دقیقا مدنظر شما است».

    ۸- داشتن معاشقه در اولین قرار عاشقانه

    هیچ چیز مانند تعجیل در انجام معاشقه شما را در امور جنسی بی قید جلوه نمی دهد. دکتر گریر می گوید: «صمیمیت بیش از حد در اولین تماس این مساله را به ذهن مرد می رساند که شما تنها برای یک شب اینجایید. ترک مرد با یک بوسه شب بخیر شهوانی (البته اگر احساس می کنید این مرد می تواند شوالیه رویاهایتان باشد) یک جدایی بدون نقص بوده و وی را بیشتر خواهان شما خواهد نمود».

    منبع-مجله پزشکی مادر

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:درباره اشتباهات نادرست در شهوت مردان بیشتر بدانیم,
  • پیشگیری از دردهای دوران قاعدگی اززبان متخصص

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    یک متخصص تغذیه درباره پیشگیری از دردهای دوران قاعدگی گفت: بسیاری از این دردها از کمبود آهن یا کلسیم ناشی می‌شود که با تغذیه درست از ۳ سالگی به بعد قابل پیشگیری است.شمس‌الدین انصاری اظهار کرد: اگر بی‌حوصلگی‌ها، سردردها، خستگی‌ها و کاهش حافظه در فردی در دوران قاعدگی افزایش یابد باید مطمئن باشد که این مشکلات ناشی از فقر آهن در وی ناشی می‌شود.

    وی ادامه داد: سر دردهای ناحیه شقیقه و شکم درد در دوران قاعدگی نیز مربوط به تاخیر در انقباض دهانه رحم است که نشان از کمبود کلسیم در بدن فرد دارد. این متخصص تغذیه عنوان کرد: جبران این کمبودها در بدن هم در دوران قاعدگی و هم در زمان قبل و بعد از آن لازم است.

    وی افزود: مواد غذایی لازم باید در زمان “فرصت” بدن به آن برسد تا ذخیره بدن برای هنگامی که باید آهن را از دست بدهد، مهیا باشد. از این رو به مادران توصیه می‌شود که دختران خود را از ۳ سالگی به مصرف ۴ گروه اصلی مواد غذایی عادت دهند.

    انصاری درباره ۴ گروه اصلی مواد غذایی توضیح داد: گروه اول؛ شامل شیر، ماست و به طور کلی لبنیات به غیر از کره است ( کره در تقسیم‌بندی مواد غذایی جزو روغن‌ها محسوب می‌شود)، در صورتی که فرد از مشکل چاقی رنج می‌برد، مصرف نوع کم‌چرب آنها توصیه می‌شود.

    وی گفت: گروه دوم؛ شامل غلات شامل نان، برنج و ماکارانی و … است که بهتر است از غلات کامل یعنی آرد یا نان سبوس‌دار استفاده شود.

    این متخصص تغذیه ادامه داد: گروه سوم؛ گوشت‌ها هستند که حبوبات نیز جانشین خوبی برای این گروه محسوب می‌شوند، به ویژه زمانی که با غلات مورد استفاده قرار گیرد مانند غذاهایی نظیرعدس‌پلو، باقلا‌پلو. نکته مورد تذکر درباره خوردن این غذاها این است که افراد به منظور جذب مواد مغذی آنها باید از نوشیدن چای یا قهوه، ۱ ساعت قبل و ۲ ساعت بعد از صرف غذاهای گروه سوم خودداری کنند. همچنین بهتر است این دسته با سالاد و سبزی مصرف شود چرا که آهن این مواد همراه ویتامین C موجود در میوه ها و سبزیجات بهتر جذب می‌شود.

    وی گروه چهارم مواد غذایی اصلی را سبزیجات و میوه‌ها نام برد و گفت: توصیه متخصصان تغذیه استفاده از میوه فصل و میوه‌هایی است که در منطقه زندگی فرد پرورش داده می‌شوند مانند خوزستان که رطب در حال حاضر میوه فصل آن است.

    انصاری درباره استفاده از حبوبات که ممکن است موجب نفخ شکم به خصوص در دوران قاعدگی شود، توصیه کرد: هر فرد سالم ممکن است به ۱ یا ۲ نوع از حبوبات حساسیت داشته باشد ولی برای جلوگیری از ایجاد مشکل هنگام مصرف سایر حبوبات باید به خیساندن آنها از ۲۴ ساعت قبل توجه شود و هنگام پخت نیز در آب جدید پخته و به میزان ۳ تا ۵ قاشق با روغن زیتون مورد استفاده قرار گیرد.

    وی در خصوص استفاده متناسب از ۴ گروه اصلی مواد غذایی تصریح کرد: استفاده متناسب یعنی از هر گروه به میزانی استفاده کنیم که مانع از مصرف سایر گروه‌ها نشود. برای مثال آن قدر به کودک، گوشت و مرغ نخورانیم که برای خوردن برنج و غلات جایی نداشته باشد.

    منبع-http://www.seemorgh.com/

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:پیشگیری از دردهای دوران قاعدگی اززبان متخصص,
  • درباره سلامت جنسی نابینایان چه می دانید

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    کسانیکه  بیماری های جسمی ناتوانی دارند یا دارای ناتوانی ذهنی هستند  بخاطر ناراحتی ،دیگران را درک نمی کنند و اعتماد بنفس آنها کاهش می یابد . این افراد دارای افسردگی های شدید هستند. اگر می پرسید این افراد با توجه به ناراحتی های جسمی و ذهنی دارای  چه مشکلی هستد  ،بستگی به زمانی دارد که دچار این ناراحتی شده اند . سن عامل بسیار مهمی است که درکدام سن به این مشکل دچار شده اند  همچنین شدت و نوع آسیب نیز می تواند تاثیر زیادی در این زمینه داشته باشد.

     

     
    ایجاد مشکل در آسیب های جسمانی به ویژه در مراحل گذار زندگی مانند نوجوانی، می تواند تاثیرهای متفاوت تر و مسایل پیچیده تر خاص خود را داشته باشد. نوجوانی، پیچیده ترین مرحله زندگی است. برای بسیاری از مردم، نوجوانی دوره ای پرچالش است که آنها را به جوانی می رساند.

     

    در این دوره افراد به خودشناسی پرداخته و در همین دوره است که در افراد علاقه فزایند ه ای برای شکل دادن به روابط صمیمانه و عاطفی ایجاد می شود و آنها درصدد ایجاد رابطه با جنس مخالف و تجارب مرتبط خواهند بود. برای نوجوانان، روابط عاطفی و داشتن تخیل ها و تصورهای عاشقانه بعد مهمی از رشد استقلال آنها است که چگونگی شکل گیری آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
    آموزش نابینایان
    اگرچه داشتن روابط جنسی در بین نوجوانان موضوعی است که توسط بیشتر جوامع دنیا پذیرفته شده نیست، پایه ریزی شروع روابط عاطفی و در پی آن ایجاد ساختار روانی روابط جنسی در همین دوره سنی است.

    برای برقراری روابط عاطفی و جنسی، داشتن حداقل دانش اولیه در مورد هویت جنسی و جهت گیری جنسی و فیزیولوژی جنسی بدن لازم است. افرادی که دارای ناتوانی بصری هستند به دلیل همین مشکل ها دانش اندکی در این حوزه خواهند داشت. بنابراین اختلال های جنسی و پیامدهای آنها و نیز مشکل های سلامت روان در این افراد شایع خواهد بود.

     

    مهم است که آموزش و برنامه ریزی های خاصی در این دوره وجود داشته باشد تا بتوان به ویژه افراد نابینا را به شکل مناسبی برای ایجاد روابط عاطفی، جنسی و سازگاری با شرایط جدید و خاص خود آماده کرد.

    آسیب بینایی کیفیت و نگهداری روابط با دوستان و خانواده ها را تهدید می کند. این در حالی است که این مشکل می تواند موجب محدودیت اجتماعی، شغلی و روابط خانوادگی و عاطفی جنسی شود.

     

    عواملی که روی روابط عاطفی و زناشویی تاثیر می گذارند عبارت اند از:

    احساس نزدیکی، تمایل متقابل، درک شباهت ها، شایستگی ها و جذابیت های فیزیکی و جنسی شریک زندگی که همه این مسایل تحت تاثیر این ناتوانی قرار می گیرند و وجود مسایل و مشکل هایی که از مسایل فوق نشأت می گیرند، می توانند باعث طرد زوجین از یکدیگر به خاطر ویژگی های شخصی شود.

     

    مطالعه های متعددی که در مورد مشکلات جنسی افراد نابینا صورت گرفته است به طور عمده روی دانش جنسی، آموزش جنسی، باورها و رفتار جنسی این افراد که به نوعی تحت تاثیر این وضعیت قرار دارند، متمرکز است.
    مشکل مردان نابینا بیشتر است
    مردانی که دارای مشکل های بینایی هستند مشکل های جنسی بیشتری نسبت به زنان دارند. هرچند دانش کلی در مورد روابط جنسی در این افراد پایین است ولی ناتوانی افراد در برقراری روابط دیداری با همسر باعث می شود این افراد در مورد جذابیت های جنسی یکدیگر اطلاع کمتری داشته باشند و به دلیل درک نکردن هیجان ها و عواطفی که از طریق چشم قابل درک هستند، نمی توانند به شکل مناسبی به تقاضا های جنسی همسر خود پاسخ مناسبی بدهند.

     

    این مساله می تواند موجب کاهش روابط زناشویی و نیز کاهش رضایتمندی جنسی طرفین شود همچنین باعث شکل گیری اختلال های دیگر مانند نرسیدن به ارگاسم و کاهش میل جنسی نیز می شود. سپس به دنبال سرکوبی امیال جنسی دچار کاهش عزت نفس، اضطراب، افسردگی و… می شوند که اینها نیز موجب اختلال جنسی ثانویه می شوند.
    چه باید کرد؟
    تاکنون مطالعه های جامع و همه جانبه نگری در مورد شیوع انواع اختلالات جنسی در نابینایان مرد و زن صورت نگرفته است ولی مطالعه های موردی، میزان اختلال جنسی در آنها را بیشتر از جمعیت طبیعی گزارش کرده اند.

     

    مطالعه ها نشان داده که چنانچه بر آموزش به این افراد و همسرشان تمرکز شده و در کنار آن سایر توانایی های این افراد مانند عزت نفس و تقویت سایر حواس مانند لامسه و شنوایی را در راستای افزایش ارتباط جنسی ارتقا داده و بیماری هایی که به صورت ثانوی، مشکل جنسی ایجاد می کنند در این افراد کشف و درمان شود، می توان به میزان زیادی از مشکل های احتمالی جنسی و زناشویی آنها پیشگیری کرده و زمینه را برای ارتقای سلامت جنسی این افراد فراهم نمود.

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:درباره سلامت جنسی نابینایان چه می دانید,
  • 8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها

    • دسته بندی:<-CategoryName->

    مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند.

     

    حرکات نادرست

    متون وسوسه انگیز و لباسهای بدن نما می توانند در کتابها و فیلم ها مردان را شهوانی کنند، اما در زندگی حقیقی چطور؟ دکتر کامی بالک می گوید: «مردان هرگز توسط زنانی که بیشتر زمان خود را در مقابل آینه و صرف پوشیدن لباس های شهوت انگیز می کنند، تحریک نمی گردند؛ حتی سیگنال های ظریفی که انتظار دارید از طرف شوهرتان به چشم علامت دیده شود، می تواند شهوت جنسی او را خاموش کند». در این مطلب 8 اشتباه این چنینی و راه حل تبدیل آنها به رفتارهای کارآمد را شرح داده ایم.

    ۱- آرایش بیش از حد


    مردان شیفته زنان موقر و پاکیزه هستند. استفاده بیش از حد از لوازم آرایشی باعث می شود در نهایت این جمله را از همسرتان بشنوید: «زیر این همه آرایش چرا پنهان شده ای؟» دکتر بالک می گوید ذات مردان چنین است که نوع طبیعی را بیشتر می پسندند. مزه خوب آنها را مجذوب خود خواهد کرد و بر عکس زیاده روی آنها را فراری خواهد داد.

    ۲- زمان بندی برای رابطه جنسی

    استفاده از پیام های شهوت ناک می تواند ضربان قلب شوهرتان را چند برابر کند؛ اما تعیین زمان برای معاشقه فشار زیادی بر وی اعمال خواهد نمود. دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های رادیویی در این خصوص می گوید: «پیام هایی مانند ((منتظرم تا بیای خونه)) یا ((بعد از کلاس یوگا مال تو هستم)) باعث قابل پیش بینی شدن معاشقه می شود؛ این امر می تواند هیجان مرد را نابود کند. اگرچه با زمان بندی، وقت معاشقه بیشتری را خواهید داشت، اما بخاطر بسپارید که زمان دقیق را مرموز نگه دارید. سعی کنید متون و پیام هایتان کمتر دارای جزییات باشد، مثل: ((دنبال فرصتی هستم تا هرچه زودتر با تو باشم)) یا ((چطوره بچه رو بعضی وقتا بزاریم خونه مامانم؟))»

    ۳- خاموش کردن چراغ ها

    حتما دلیلی وجود دارد که مردان عاشق تماشای مسابقات فوتبال با کیفیت عالی هستند. به گفته دکتر گریر این مخلوقات، موجودات بسیار بصری محسوب می شوند و شیفته آن هستند که تا حد امکان هنگام معاشقه ببینند. اصرار بر داشتن رابطه جنسی در محیطی تیره و تار می تواند این تصور را در مرد زندگی تان ایجاد کند که بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهید نه احساسی که وی در شما ایجاد می کند. همین عدم اطمینان ، آواری می شود بر سر جولان مردانه وی در اتاق خواب. اگر در روشنایی راحت نیستید در اتاقی با نور اندک یا با چند عدد شمع معاشقه را انجام دهید.

    ۴- چنگ اندازی!

    دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: پنج شنبه 21 شهريور 1392برچسب:8 اشتباه زنانه در رابطه جنسی و راه حل آنها,

  • msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    مجید یحیایی آهنگ عادت

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود