Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود


ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated September 2012

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت دانلود ها این ویندوز را به همران آخرین آپدیت (تاریخ ۱۵٫۰۶٫۲۰۱۲) آماده دانلود کرده است که نسخه IE 9 نیز در این ویندوز وجود دارد . این ویندوز به صورت کاملا اورجینال آماده شده است و برای اکتیو کردن آن می بایست از نرم افزارهای گذاشته شده در ادامه مطلب استفاده کنید .از ویژگی‌های این نسخه که بیشتر مورد توجه ‌است می‌توان به پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، طراحی دوباره ویندوز شل، نوار وظیفه و یک سیستم شبکه خانگی به نام گروه خانگی نام برد، همچنین به نقل از مسئولان مایکروسافت، ویندوز ۷ نسخه ارتقا یافته و بهینه شده ویندوز ویستا می‌باشد.

دانلود + ادامه مطلب

مجید خراطها آهنگ شکستی بالمو

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

آهنگ بسیار زیبا از مجید خراطها به اسم شکستی بالمو

 

دانلود + ادامه مطلب

آهنگ جدید و زیبای علی عبدالمالکی به نام اتاق

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی عبدالمالکی با عنوان اتاق را برای شما کاربران روشا دانلود آماده کرده ایم. این آهنگ با دو کیفیت برای شما عزیزان روشا دانلود آماده کرده ایم. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از وب سایت روشا دانلود دریافت نمایید. تیم روشا دانلود امیدوار است با دریافت این آهنگ بسیار زیبای ایرانی لذت کافی را برده باشید.

دانلود + ادامه مطلب

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PC

  • دسته بندی:<-CategoryName->

 

سرانجام نسخه نهایی و کامل بازی محبوب Pro Evolution Soccer 2013 یا به اختصار PES13 برای دانلود آماده شد! در نسخه جدید این بازی تغییرات زیادی صورت گرفته است که به اختصار با توجه به توضیحات وبسایت کونامی می توان آن ها را به این صورت بیان نمود: Total Freedom of Control که به اختصار PES FC جدید نامیده می شود طرح مفهومی جدیدی از کونامی هست .قرار بر آن است که کنترل توپ را بیش تر از انچه که در ۲ شماره اخیر دیدیم در اختیار بازی بازان قرار بدهند. Dynamic First Touch این تکنیک روش دقیقی است برای حفظ و کنترل توپ و جهتی دهی به آن در شرایط مختلف با هر سرعتی .برای استفاده از این تکنیک فشردن دکمه R2 الزامی است.به عنوان مثال توپهای که باسرعت به سمت بازیکن می ایند را می توان با این روش کنترل کرد و به اصطلاح سرعت آنرا کشت. Full Manual Shooting and Full Manual Passing همان طور که از اسم این تکنیک پیداست کنترل کامل دستی در هنگام پاس دادن یا شوت زدن امکان پذیر شده است.با این تکنیک حتی می توان زاویه و ارتفاء شوت رو انتخاب کرد.این تکنیک برای اولین بار در یک بازی شبیه ساز به کار خواهد رفت.برای بهره وری از این تکنیک نیاز به تمرین و ممارست زیادی خواهد بود. Dribbling در این تکنیک سرعت حمل توپ و اجرای تکنیک ها تغییر کرده و با استفاده از کلید R2 می شود سرعت دریبلینگ رو کم یا زیاد کرد این تکنیک حتی دست بازیباز رو در اجرای تکنیکهای مختلف باز می گذارد.یکی از قابلیتهای این تکنیک ایجاد محافظ برای توپ هست بدین ترتین که بازیکن با استفاده از قدرت بدنی حفاظی رو برای توپ ایجاد می کند و ضرب بازی رو کی گیره تا هم تیمی ها بتوانند در فضای باز جایگزین بشوند.دریبل ۳۶۰ درجه هم هست و هنوز فراموش نشده است… . برای دانلود بازی برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی از وبسایت روشا دانلود، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

دانلود + ادامه مطلب
  • نوشته : Admin
  • تاریخ: شنبه 1 مهر 1391برچسب:,PES13, Pro Evolution Soccer 2013, خرید آنلاین بازی PES 2013 برای pc, خرید بازی پس 2013 نسخه نهایی skidrow برای کامپیوتر, دانلود pes 2013, دانلود از رپیدشیر بازی pro evolution soccer 2013 برای pc نسخه اسکیدرو, دانلود از مدیافایر بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازي pes 13, دانلود بازي Pro Evolution Soccer 2013, دانلود بازي فوتبال 2013, دانلود بازي پس 2013, دانلود بازي پيس 2013, دانلود بازی pes 13, دانلود بازی PES 2013 برای pc, دانلود بازی PES13, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013, دانلود بازی پس 2013, دانلود رايگان بازي PES 2013, دانلود فوتبال 2013 برای کامپیوتر, دانلود لینک مستقیم بازی PES 2013 برای کامپیوتر, دانلود مستقيم PES 2013, دانلود مستقيم بازي pes 2013, دانلود نسخه اسکیدرو پس 2013, دانلود نسخه نهایی SKIDROW بازی PES 2013 برای pc, دانلود نسخه کامل بازی پس 2013, دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی PES 2013 به صورت جداگانه, نسخه clone dvd pes2013, نقد و بررسي PES 2013, پس 2013, کرک SKIDROW پی اس 13, کرک بازی PES13, کرک بازی Pro Evolution Soccer 2013,

  • msinadownload

    Admin

    msinadownload

    http://msinadownload.loxblog.ir

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    ویندوز سون Windows 7 Ultimate SP1 Integrated September 2012

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود

    Wellcome To My Web Email:msinadownload@gmail.com دانلود نرم افزار.كتاب.موبايل.عكس.آهنگ.مقالات و...

    Djsina Download | بزرگترين مرجع دانلود